GROWUP- מדיניות החלפת ו/ או החזרת מוצרים

GrowUp > GROWUP- מדיניות החלפת ו/ או החזרת מוצרים

מדיניות חנות Growup

החזרת מוצרים, מדיניות תיקונים והחלפת מוצרים.

מדיניות החזרת מוצרים GROWUP:
  • החזרת מוצר אפשרית בטווח של 14 ימים מיום תאריך הקניה בלבד ובתנאי כי המוצר חדש, נמצא באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש.
  • החזרת המוצר חייבת להיות מלווה בצירוף הוכחת קניה בחנות GROWUP בלבד.
  • החזר כספי ינתן רק אם המוצר עלה יותר מ- 50 ₪.
  • בעת החזרת המוצר ינוכו דמי ביטול בגובה 5% מעלות המוצר או 100 ₪ (הנמוך מביניהם) ובמקרה החלפה  לא יחויבו דמי ביטול.
  • בעת ביטול עסקה שבוצעה בכרטיס אשראי –תיתכן עמלת ביטול בגין סליקה בגובה של עד 2.5% נוספים ל-5% בסעיף הקודם.
  • לא תתאפשר החזרה של: מוצרי תצוגה/ עודפים, מוצרים שלא הורכבו ע"י GROWUP, מוצרים שהורכבו בבית הלקוח, מוצרים שנחתכו או יוצרו לפי הזמנה (CUSTOM).
  • חובה על הלקוח לבדוק את הציוד שרכש בעת קבלתו.
מדיניות החלפת מוצרים:
  • החלפת מוצר אפשרית בטווח של 28 ימים מיום תאריך הקניה בלבד ובתנאי כי המוצר חדש, נמצא באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש.
  • לא תתאפשר החלפה של: מוצרי תצוגה/ עודפים, מוצרים שלא הורכבו ע"י GROWUP, מוצרים שהורכבו בבית הלקוח, מוצרים שנחתכו או יוצרו לפי הזמנה (CUSTOM).
מדיניות תיקונים ואחריות:
  • יש לשמור את הקבלה המקורית על מנת להפעיל את האחריות הספציפית כלפי המוצר שנרכש.
  • תיקונים יבוצעו בבית העסק בלבד ובאחריות הלקוח לשנע את המוצר התקול לשם, במקרים מסויימים יתאפשר לבצע תיקונים בבית הלקוח ובתשלום קריאת שירות לפי איזור השירות המוגדר.
  • מוצרים שנמסרו לתיקון בבית העסק, יוחזרו ללקוח תוך כ- 60 ימי עבודה מיום מסירת המוצר לתיקון בנקודת האיסוף, תאריך סופי להחזרה יספר מיום התאריך המצוין על גבי טופס התיקונים.
  • החזרת מוצר מתיקון ללקוח תתאפשר אך ורק כנגד מסירת טופס התיקון החתום.
  • במקרה תקלה במשאבות המים, החשמל או האוויר, אין אחריות על הצמחים.
  • משאבות תקולות ישלחו למעבדות בדיקה של היבואן ובהתאם להחלטתו יעודכן הלקוח. בכל מקרה, עבור משאבה תקולה לא תתקבל משאבה חלופית (אלא אם יראה לנכון הספק) ויש להמתין עד לקבלת התקולה חזרה מבדיקה/ תיקון במעבדה- לGROWUP לא תהיה שום אחריות כלפי נזקים או תלונות במקרה שכזה.
משלוחים:

מוצר אשר נשלח לבית הלקוח והלקוח מבקש להחזירו – יוחזר המוצר על ידי הלקוח באופן פרטי או בהזמנת שילוח חוזר ותשלום דמי השילוח בחזרה, היה ולא שולם השילוח חזרה על ידי הלקוח, יקוזז הסכום עבור השילוח חזרה מהסכום המגיע ללקוח לפי הסעיפים מעלה.

בכל מקרה, לא ינתן החזר עבור דמי השילוח.

קניה נעימה!

    מעוניינים לשדרג את הצמחיה או לשמוע עוד? צרו קשר

    שתף או שמור את עגלת הקניות שלך